Aktualności

Redesign logo Calvin Klein 20 lutego, 2017

Światowa marka modowa, która największy rozgłos zdobyła w branży bieliźniarskiej Calvin Klein odświeżyła swoje logo. Bielizna z logiem CK stała się bardzo pożądana i trendy. Zmiany wizerunkowe zostały zapoczątkowane wraz z objęciem stanowiska dyrektora artystycznego przez Raf Simons’a, wcześniej pracującego dla domu mody Dior oraz Petera Saville’a, który zaprojektował nowe logo. Realizacja ta jest klasycznym przykładem dążenia do jeszcze większego upraszczania wyglądu logo za wszelką cenę. Nowe logo pozbawione zostało zróżnicowania wielkości liter i teraz cała nazwa pisana jest wielkimi literami (wersalikami).

Redesign logo Calvin Klein

To czy nowe logo się przyjmie, pokaże czas… Znajdzie się z pewnością wiele osób, które będą się bardzo dziwiły tej zmianie, a osoby które nie mają związku z branżą projektową będą wręcz wytykały, iż nowe logo złożone jest ze „zwykłej czcionki jakich pełno”.

Jeżeli zainteresowało Cię to zagadnienie, to więcej na temat odświeżania wyglądu logo przeczytasz na stronie – Redesign logo